PILNE

Nowa usługa Bolt. Spodoba się właścicielom zwierzaków

31 lipca 2019 Apetyt na Kraków
Jakub Kot

Redaktor Naczelny

Działająca na polskim rynku aplikacja BOLT, łącząca kierowców z pasażerami, wprowadza nową kategorią przejazdów. Teraz każdy wielbiciel zwierząt będzie mógł podróżować ze swoim małym pupilem. Nowa usługa - BOLT PETS - jest już dostępna.

Nie bez przyczyny BOLT uruchamia usługę przejazdu ze zwierzętami w dniu 30 lipca - to Międzynarodowy Dzień Przyjaźni. Tym samym twórcy aplikacji chcą uhonorować naszych pupili, których od teraz możemy zabrać ze sobą w dowolne miejsce i podróżować za pomocą aplikacji z naszym domowym zwierzakiem bez żadnych ograniczeń i problemów. Nowa usługa nosi nazwę BOLT PETS.

"Wiemy, jak wiele osób traktuje domowe zwierzęta jak członków rodziny. Nierzadko chcemy dzielić z naszymi pupilami jak największą ilość czasu. W BOLT chcemy wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i pozwolić naszym użytkownikom do swobodnej podróży ze zwierzętami - stąd wprowadzenie nowej kategorii. Jesteśmy przekonani, że taka przyjaźń nie może być wyceniana, dlatego też zdecydowaliśmy, że kategoria ta nie będzie objęta jakimikolwiek dodatkowymi opłatami" -mówi Maksymilian Granat-Malicki, odpowiedzialny za komunikację marki. 

Nowa kategoria pozwala na przejazd z małym zwierzakiem przetrzymywanym na kolanach, na podłodze lub w specjalnie do tego przeznaczonym transporterze. Wybór usługi nie będzie wiązał się z żadnymi dodatkowymi opłatami lub podwyższoną ceną przejazdu. 

Aplikacja Bolt obecna jest w Polsce od 2016 roku, wcześniej funkcjonowała jako Taxify. Zmiana logo i nazwy podyktowane były dynamicznym rozwojem marki na całym świecie, również w Polsce. W ciągu ponad 5 lat funkcjonowania platformy, w różnych krajach pojawiło się wiele nowych opcji podróżowania - możliwość wypożyczenia motoroweru, elektrycznej hulajnogi, a nawet zamówienie przejazdu rikszą w krajach w Afryce, gdzie taka forma transportu jest popularna. W Polsce na szczególną uwagę zasługuje dostępna w Warszawie, wyjątkowa kategoria Bez barier, w której przejazd zamówić mogą osoby z niepełnosprawnością, podróżujące z psem-przewodnikiem, czy seniorzy, a kierowcy są specjalnie przeszkoleni, aby móc pomagać pasażerom. Rozwój aplikacji, dającej pasażerom coraz więcej możliwości wyboru dopasowanego do ich oczekiwań i potrzeb transportu sprawił, że wcześniejsza nazwa, odnosząca się do początkowej działalności firmy, stała się nieaktualna. Bolt, czyli z języka angielskiego piorun, symbolizuje szybkość, łatwość przemieszczania się oraz wiarę w to, że przyszłość transportu będzie elektryczna.



Fot. materiały prasowe

Zamknij

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.