Polskie obywatelstwo, ukończony 21 rok życia, wykształcenie co najmniej średnie, nienaganna opinia, uregulowany stosunek do służby wojskowej - to podstawowe wymagania jakie musi spełniać osoba ubiegająca się o pracę w krakowskiej straży miejskiej. Wolnych jest 35 etatów!
- Chętni do pracy w naszej jednostce muszą posiadać wiedzę teoretyczną oraz znać zagadnienia związane z działalnością Straży. Postępowanie karne, prawo administracyjne, zasady działania samorządu terytorialnego - to pojęcia, których znajomość jest niezbędna w profesjonalnym pełnieniu służby na rzecz społeczności lokalnej Krakowa. Przyszli funkcjonariusze będą się uczyć sposobów podejmowania interwencji, wezmą również udział w szkoleniu psychologicznym - informuje Straż Miejska.
Szczegółowe informacje są dostępne w Referacie Kadr, tel. 12 68 82 202 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej:https://www.bip.krakow.pl/?dok_id=105203&bip_id=33. Oferty można składać osobiście do 1 marca 2019 r. do godz. 12 na adres Straż Miejska Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków. Pod wskazanym wyżej adresem kandydaci otrzymują pełną informację na temat naboru oraz kwestionariusz personalny kandydata.
Fot. Edyta Ćwiklik- Straż Miejska