Zespół krakowskiej Wisły przedstawił już nowego Sponsora Technicznego - firmę Macron, a teraz pochwalili się nowymi strojami, w których zawodnicy Białej Gwiazdy przystąpią do rozgrywek zbliżającego się wielkimi krokami sezonu 2020/2021.
Strój techniczny będzie charakteryzować logo firmy przedstawiające ludzkie ciało, które czerpie także inspirację z włóczni, wyrażającej z definicji dynamikę i szybkość. Znak firmowy Macron Hero jest jeszcze bardziej wymownym symbolem radości płynącej ze sprostania wyzwaniu, osiągnięcia celu, trudu, pasji oraz determinacji. Filozofia, którą kieruje się firma Macron to: "Work hard. Play harder". Zdecydowanie ta myśl jest spójna z dewizą Wisły Kraków, która pracuje nad odbudową klubu.
Pierwszy model koszulki zawodników z Reymonta to model Alhena, wyróżniający się spośród innych wyjątkowym dwutonowym, tłoczonym designem, a także materiałem w technologii SOFTLOCK - miękkim, gładkim, lekkim i odpornym na rozdarcia. Wstawki z siatki umieszczone na ramionach zapewniają maksymalną wentylację i długotrwałą świeżość podczas wysiłku fizycznego, a całości stroju dopełnia dekolt pod szyją i wstawka z dzianiny u dołu koszulki.
Podstawowy komplet strojów będzie utrzymany w tradycyjnej czerwonej kolorystyce, a kolejne dwa trykoty, tak jak to miało miejsce w poprzednich sezonach, w kolorach białym i w niebieskim. W drugiej części sezonu do klubu dotrą specjalnie zaprojektowane z myślą o 13-krotnym mistrzu Polski, dedykowane trykoty. Domowa koszulka Białej Gwiazdy będzie dostępna w sprzedaży online na sklep.wisla.krakow.pl od poniedziałku 3 sierpnia, natomiast do Wiślackiego Świata trafi we wtorek 4 sierpnia.
Zawodnicy Wisły Kraków założą nowe koszulki w środę, 5. sierpnia podczas sparingu ze Stalą Mielec.